LAS LAGUNAS DE MÀLAGA

Me han timado. Em van dir que hi habia un viatge a les llacunes de Màlaga, en bus i amb padrins, no problem. Però nomès fins aqui ha estat cert, Màlaga, bus i padrins, ja que m'he empassat una xarrada de 2h30 aprox. perque un paio ens oferia productes a preu de ganga, després ens han donat de dinar ( llenties, calentes amb la calda que va fer ahir, amanida feta unes hores abans, la nit anterior!, es a dir, amanida poxa, una mena de llom amb papas fritas i les postres flam d'ou Hacendado) , acte seguit al bus i suposadament a la platja, ja, ja!.

I de totes maneres jo no faix més de 3h de bus per anar a la platja, si on estic passant les vacanses esta a mitja hora i les platges són monisimes, garrucha, terreros, pulpi, aguilas....

Doncs hau que manen ells, a la platja Ja, Ja!!! ens han aparcat al port de pijos de Benalmadena, 20minuts i tots els padrins al bar a refugiar-se del sol, que feliç sóc i aixó que no he explicat que el xofer s'ha perdut per arribar al restaurant de la xarla i s'ha perdut per arribar al port de pijos, ah! i Camela a tot volum durant mitg viatge i l'aire acondicionat també a tope, pa avernus matao(aquesta es la versió censurada, perque estic tan, tan.. que faria servir altres expressions).

I somi 3h més de tornada, a la radio el futbol (juga Holanda-Espanya) a saco de volum també.
Hem arribat a la mitja part, per sort espanya encara no ha marcat.
A però nunca mais, m'enxampen en un viatge aixì.
Si algu a tingut la oportunitat i la sort de visitar las lagunas de Màlaga, que m'hen faci cinc cèntims svp.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada