COLORS




Aquesta es una de les fotos que em fa estar orgullosa, en veure que d'en tant en tant, la dedicació es veu premiada amb una bona crítica (o crítiques).


Quan la Montserrat, la professora de l'escola, la va veure va remarcar el moviment, li semblava genial. Així doncs amb el reconeixement dels mes propers i de l'escola, la vaig presentar al concurs social d'AFOCER, vaig obtenir el primer lloc en el concurs de febrer, i a més és portada del bulletí mensual nº183.


No en tenia prou, ja coneixia el criteri a Andorra i a Espanya,... em faltava França, doncs vaig penjar l'imatge a CritiquePhoto i la sorpresa es que desprès d'un mes he rebut 242 visites i 19 comentaris (normalet en comparació amb altres fotos) les quals, de diferent manera diuen coses així:" Très bon !!! graphisme, couleurs , originalitéBravo !! ".

ENERGIES PER CONTINUAR APRENENT I TREBALLANT!!!!!!!!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada